ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το “All Star Club” το επιτυχημένο πρόγραμμα πιστότητας των Goody’s Burger House κατάφερε να διακριθεί για 4η συνεχή χρονιά στα Loyalty Awards 2021, αποσπώντας συνολικά 5 διακρίσεις σε ισάριθμες κατηγορίες, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει το Platinum βραβείο στην κατηγορία Best Use of Marketing & Communication.
Το καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας των πελατών των Goody’s Burger House, σχεδιάστηκε με στόχο να βελτιώσει τη συνολική καταναλωτική εμπειρία, προσφέροντας παράλληλα αληθινά προσωποποιημένη επικοινωνία, εξυπηρέτηση και επιβράβευση για τις προτιμήσεις του πελάτη.
Το “All Star Club” μετρά σήμερα περισσότερα από 300,000 μέλη, ενώ επενδύει διαρκώς στην τεχνολογική καινοτομία, προκειμένου να προσφέρει μια ενισχυμένη εμπειρία σε κάθε επαφή των καταναλωτών με τη μάρκα. Τα μέλη έχουν πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο του προγράμματος, μέσω του www.goodys.com και του Goody’s app, τα οποία λειτουργούν ως προσωποποιημένο κανάλι επικοινωνίας με πραγματικό όφελος για τον κάθε πελάτη. Η εμπειρία αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο μέσω των μηχανισμών gamification που ανανεώνονται διαρκώς, προσθέτοντας το στοιχείο της διασκέδασης στη συνολική διαδικασία.
Δείτε:
O N. Θεολόγης – ΝΕΡΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ μιλάει στην Ελένη Τσαγκά για το εμφιαλωμένο επιτραπέζιο νερό
HΠΑ: Ανάκληση σκυλοτροφής λόγω σαλμονέλας
Μπορεί να απολυθεί εργαζόμενος που δεν θέλει να εμβολιαστεί;
ΕΦΕΤ: Ανάκληση μείγματος χοιρινού λόγω σαλμονέλας
Ασφάλεια τροφίμων: Η επίδραση της πανδημίας στις διαδικασίες ελέγχου
Δώδεκα τροφικές δηλητηριάσεις από κατανάλωση τόνου στην Ιταλία
ΗΠΑ: Ανάκληση σνακ «Ελληνικό γιαούρτι με φράουλα» λόγω μεταλλικών θραυσμάτων
Food Fraud: 80 τόνοι τόνου κατασχέθηκαν στο Βέλγιο
Εστίαση: 4 συλλήψεις και «λουκέτο» σε δύο επιχειρήσεις για παράβαση των μέτρων. 108.150€ πρόστιμα
Απίστευτο: Για ένα δολάριο πουλήθηκε η πατέντα της Iνσουλίνης