Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
22.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η αρτοποιία «Το Μάννα» Τσατσαρωνάκη πήρε το εργοστάσιο της «Κατσέλης» στις Αχαρνές

ΑρχικήΝέαΗ αρτοποιία «Το Μάννα» Τσατσαρωνάκη πήρε το εργοστάσιο της «Κατσέλης» στις Αχαρνές
spot_img

cibum team

 Το εργοστάσιο της εταιρείας “Κατσέλης” η οποία πτώχευσε το 2013 και πούλησε το σήμα της στην «Καραμολέγκος» το 2015, πέρασε στην Χανιώτικη Αρτοποιία «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης, η οποία αποκτά πλέον παραγωγική βάση στην Αθήνα.  Στον πλειστηριασμό προσήλθε μόνο η κρητική βιομηχανία στην οποία και κατακυρώθηκε το εν λόγω ακίνητο. Η τιμή πρώτης προσφοράς, όπως είχε ορισθεί με απόφαση του πρωτοδικείου, ήταν 6,2 εκατ. ευρώ. Το εργοστάσιο βρίσκεται στην Εθνική οδό στο ύψος της Μεταμόρφωσης, και έχει έκταση 23.000 τ.μ. μέσα σε οικόπεδο 35.000

Η επαναλειτουργία του εργοστασίου «Κατσέλης» απαιτεί επένδυση ύψους 25 εκατ. ευρώ, αρχικά θα λειτουργεί με 90 εργαζόμενους  ενώ το πλάνο της δεύτερης φάσης λειτουργίας προβλέπει να απασχοληθούν 600 άτομα.

Ιστορία

Η βιομηχανία «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ιδρύθηκε το 1948 στο χωριό Πλάτανος Χανίων από τον Πατριάρχη της Οικογένειας Χαρίτο Τσατσαρωνάκη.

Το 1960 ο γιός του Νίκος, επεκτάθηκε στην κεντρική αγορά των Χανίων πουλώντας συσκευασμένα παξιμάδια

Το 1968 τα προϊόντα Τσατσαρωνάκη αρχίζουν να πωλούνται στην Αθήνα.

Το 1985 παραγωγή αλλάζει επίπεδο με  τον μεγαλύτερο για την εποχή περιστροφικό φούρνο αρτοποιίας

Το 1986 είναι η χρονιά σταθμός για εξαγωγές στην Αμερική

Το 1997 η εταιρεία μπαίνει δυναμικά στο «παιχνίδι» της επικοινωνίας με διαφημίσεις στο ραδιόφωνο ενώ ταυτόχρονα συστηματοποιείται η συσκευασία και η χρήση της επωνυμίας

Το 2001 τα προϊόντα εξάγονται πλέον και στην Αυστραλία

Το 2002 δημιουργείται κέντρο διανομής στην Αθήνα

Το 2005 βγαίνει η πρώτη διαφήμιση στην τηλεόραση και «Το Μάννα» κατακτά το 40% στην ελληνική αγορά παξιμαδιού.

Το 2007 επεκτείνονται οι αγορές στο εξωτερικό.

Το 2017 δημιουργείται κέντρο εφοδιασμού στη Β. Ελλάδα ανοίγοντας πύλη προς τα Βαλκάνια και την Ευρώπη.

Η Κρητική οικογενειακή εταιρεία, εμφάνισε στη χρήση του 2019  πωλήσεις 10,507 εκατ. ευρώ ενώ το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 29,14%. Η κύρια πηγή εσόδων της εταιρείας, προέρχεται από την πώληση έτοιμων αρτοπαρασκευασμάτων. Αυτή η δραστηριότητα εισέφερε το 2019 το 87% των συνολικών εσόδων ενώ η ξενοδοχειακή μονάδα “Molos Bay Hotel”, που ανήκει στην εταιρεία, εισέφερε το 6% των συνολικών εσόδων (2018: 7,3%).

Δείτε: Mπισκότα Βιολάντα: το success story του μικρού αρτοποιείου από τα Τρίκαλα 

Δείτε: Προϊόντα ΠΟΠ/ΠΓΕ: ο μικρός θησαυρός της Ελλάδας  

 Δείτε: ΑΠΘ: Τα υπολείμματα τροφίμων μετατρέπονται σε ενέργεια για την Φοιτητική Λέσχη  

Δείτε: Επεξεργασμένα τρόφιμα: ταιριάζουν σε μία υγιεινή διατροφή;  

Δείτε: Και όμως υπάρχει… σοκολάτα με γεύση μπέικον! 

Δείτε: EFSA: Αφρικανική πανώλη των χοίρων: κίνδυνοι από ζωοτροφές, κλινοσκεπάσματα και μεταφορές  


Δείτε: ΣΕΕ: διακοπή διαφήμισης για το λάδι FYTEL CANOLIO. Τι είναι το έλαιο canola, η … κόντρα με το ελαιόλαδο και τι αποφάσισε το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας. 

Δείτε: Ποια είναι η κατάλληλη εποχή να τρώμε ψάρια. Βασικοί κανόνες.   

Δείτε: Δείτε: Λιγότερη γραφειοκρατία για την επεξεργασία κάνναβης από την επεξεργασία … μαρουλιού! Ολοκληρώθηκε η συζήτηση στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής. 

Δείτε: Ανατροπές στη βιομηχανία τροφίμων λόγω διοξειδίου του τιτανίου, φέρνει η άποψη της ΕFSA  

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αντίστροφη μέτρηση για τα FEA 2024, τον θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο των τροφίμων

Όλα είναι έτοιμα για την τελετή απονομής που θα γίνει το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024 στo πλαίσιο της Food & Drinks by Detrop της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη

Ισχυρισμοί σε τρόφιμα: Ψήφισμα “καταπέλτης” από την ΕΕ για την παραπλάνηση των καταναλωτών – Περιορισμός του “χωρίς προσθήκη ζάχαρης”

Σε ψήφισμά της η ΕΕ ζητά την άμεση εφαρμογή του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1924/2006 για τους ισχυρισμούς διατροφής και υγείας που διατυπώνονται στα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο