Μετάβαση στο περιεχόμενο
Τετάρτη, 19 Μαρτίου, 2025
8.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη θεωρείται εργαλείο μάρκετινγκ; H άποψη των καταναλωτών

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΗ Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη θεωρείται εργαλείο μάρκετινγκ; H άποψη των καταναλωτών
spot_img

Πως αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές την ΕΚΕ και τις δράσεις βιωσιμότητας στη βιομηχανία τροφίμων.

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Food του Mdpi στο Ειδικό Τεύχος Συμπεριφορά Καταναλωτή και Επιλογή Τροφίμων, εξέτασε το ζήτημα της χρήσης των δραστηριοτήτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) ως εργαλείου μάρκετινγκ από την οπτική γωνία των πελατών στην αγορά τροφίμων. Η έρευνα βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο με 1254 ερωτηθέντες. Τα βασικότερα συμπεράσματα της μελέτης είναι:

- Advertisement -
  • Αν και οι καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με την ΕΚΕ, πολλοί ερωτηθέντες πρέπει να μάθουν περισσότερα για αυτές τις δραστηριότητες. 
  • Οι δραστηριότητες ΕΚΕ πρέπει να εφαρμόζονται και να κοινοποιούνται πιο ενεργά από τις εταιρείες τροφίμων.
  •  Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τη βιωσιμότητα των εταιρειών τροφίμων και τις δραστηριότητές τους ΕΚΕ ως ένα εργαλείο επικοινωνίας μάρκετινγκ που μπορεί να οικοδομήσει μια θετική εικόνα της εταιρείας. 
  • Στο κατώφλι της 3ης χιλιετίας, η ΕΚΕ συνδέεται επίσης με τη δημιουργία προτιμήσεων στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.
  •  Ενώ ο τρόπος παραγωγής των τροφίμων μπορεί να αλλάξει μέσω κανονισμών, η επικοινωνία της ΕΚΕ και οι δραστηριότητες βιωσιμότητας αποτελούν βασικούς μοχλούς για την ανάπτυξη των εταιρειών τροφίμων. 
  • Η αξιοπιστία είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες και οι πελάτες διαδραματίζουν βασικό ρόλο προς αυτή την κατεύθυνση.
  •  Το ζήτημα έχει τεράστιο αντίκτυπο στην επιτυχία των εταιρειών τροφίμων στην αγορά και, ως εκ τούτου, θα ήταν σκόπιμο να δοθεί προσοχή σε αυτό και να διεξαχθεί παρόμοια έρευνα σε άλλες χώρες της ΕΕ και στις εταιρείες τροφίμων τους.

Η έρευνα διεξήχθη από: Σχολή Οικονομικών και Διοίκησης, Ινστιτούτο Μάρκετινγκ, Εμπορίου και Κοινωνικών Σπουδών, Σλοβακικό Πανεπιστήμιο Γεωργίας Σλοβακία -Τμήμα Επικοινωνίας και Διαφήμισης Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Φιλοσοφική Σχολή, Constantine Slovakia – Τμήμα Εμπορίου και Χρηματοοικονομικών, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, Τσεχικό Πανεπιστήμιο Επιστημών Ζωής Πράγα, Τσεχία.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νέα προειδοποίηση για τη Σοκολάτα Dubai – Καρκινογόνα συστατικά, απομίμηση σοκολάτας και επικίνδυνες χρωστικές

Νέες εργαστηριακές αναλύσεις προϊόντων σοκολάτας Dubai, επιβεβαιώνουν ότι πολλοί παραγωγοί, χρησιμοποιούν επικίνδυνες και κακής ποιότητας πρώτες ύλες και προσπαθούν να παραπλανήσουν τους καταναλωτές

Εντομοφαγία: Οι ξεκαρδιστικές απαντήσεις Ελλήνων καταναλωτών σε έρευνα 4 Πανεπιστημίων

Σύντομα θα δούμε στα ράφια και των ελληνικών σουπερμάρκετ βρώσιμα έντομα ή τρόφιμα που περιέχουν σκόνη εντόμων. Πόσο έτοιμοι είναι όμως οι Έλληνες καταναλωτές; Διαβάστε τις απαντήσεις που έδωσαν, σε έρευνα 4 Ελληνικών Πανεπιστημίων.

Καταγγελία στον ΕΦΕΤ: “Κλειστόν” λόγω… υποστελέχωσης – Ακούστε την αυτοματοποιημένη απάντηση του Φορέα

Αποδεικνύεται για άλλη μία φορά, ότι ο έλεγχος των τροφίμων ως κρατική ευθύνη και η ασφάλεια της υγείας των καταναλωτών, δεν αποτελεί προτεραιότητα των ελληνικών κυβερνήσεων
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα