Πέμπτη, 27 Ιουνίου, 2024
33.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η Nestlé κυκλοφορεί σνακ για τους χρήστες φαρμάκων Wegovy-Ozempic, αλλά… ξεχνά να τις αναφέρει στη συσκευασία!

ΑρχικήΝέαmarketingΗ Nestlé κυκλοφορεί σνακ για τους χρήστες φαρμάκων Wegovy-Ozempic, αλλά... ξεχνά να τις αναφέρει στη συσκευασία!
spot_img

H αβεβαιότητα που αντιμετωπίζουν οι παγκόσμιες εταιρείες τροφίμων καθώς ποντάρουν μεγάλα ποσά στην πώληση προϊόντων.

Το νέο εμπορικό σήμα τροφίμων της Nestlé κυκλοφόρησε πρόσφατα για άτομα που λαμβάνουν φάρμακα για την απώλεια βάρους όπως το Wegovy και το Ozempic θα σημειώνει ότι τα γεύματα είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά, αλλά δεν θα κατονομάζει τα επίμαχα φάρμακα, δήλωσε στο Reuters στέλεχος της εταιρείας.

Η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής τροφίμων στον κόσμο κρατάει τα ονόματα των φαρμάκων απώλειας βάρους μακριά από τις συσκευασίες λόγω ανησυχιών, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Tom Moe, πρόεδρος των γευμάτων της Nestlé USA. Η Nestlé θα προωθήσει αντ’ αυτού τη σειρά Vital Pursuit των κατεψυγμένων γευμάτων αξίας 5 δολαρίων και κάτω στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είπε.

«Δεν θα κάνουμε άμεσα τη σύνδεση (με τα φάρμακα) στη συσκευασία του φαγητού», δήλωσε ο Moe.

Η διστακτικότητα της Nestlé να κατονομάσει φάρμακα όπως τα Wegovy και Ozempic της Novo Nordisk στις συσκευασίες της δείχνει την αβεβαιότητα που αντιμετωπίζουν οι παγκόσμιες εταιρείες τροφίμων καθώς ποντάρουν μεγάλα ποσά στην πώληση προϊόντων που απευθύνονται ειδικά σε εκατομμύρια ανθρώπους που λαμβάνουν τα φάρμακα που καταστέλλουν την όρεξη.

Τα φάρμακα, που ανήκουν σε μια κατηγορία φαρμάκων γνωστών ως αγωνιστές υποδοχέων GLP-1, απειλούν να πλήξουν τα κέρδη των κατασκευαστών σνακ και των αλυσίδων fast food, καθώς οι άνθρωποι που τα λαμβάνουν μειώνουν κατά πολύ την ποσότητα φαγητού που καταναλώνουν.

Όταν οι λιωμένες fajita και οι πίτσες της φτάσουν στα ψυγεία των καταστημάτων αυτό το φθινόπωρο, η Nestlé θα βρεθεί αντιμέτωπη με ένα πλήθος ανταγωνιστών που θα προβάλλουν συγκεκριμένους ισχυρισμούς για τα προϊόντα τους που απευθύνονται σε άτομα που λαμβάνουν τα φάρμακα.

Ο κατασκευαστής του Biocare, ενός ποτού που πωλείται προς 4,50 δολάρια ανά μερίδα, διαφημίζει στη συσκευασία ότι μπορεί να “ανακουφίσει τις παρενέργειες”, όπως η ναυτία, για άτομα που λαμβάνουν σεμαγλουτίδες, μια αναφορά στο δραστικό συστατικό των Wegovy και Ozempic.

Τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες

Τα φάρμακα μπορεί να προκαλέσουν γαστρεντερικές παρενέργειες, αλλά οι γιατροί συνιστούν στους ανθρώπους που τα χρησιμοποιούν να συνεχίσουν να τρώνε, ιδίως τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, για να διατηρήσουν την ενέργεια και να αποφύγουν την απώλεια μυών.

Η Herbalife προωθεί ροφήματα που πωλούνται σε πακέτο για 185,10 δολάρια και ισχυρίζεται ότι μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να επιτύχουν τις διατροφικές τους ανάγκες ενώ βρίσκονται σε “ένεση”, όπως αποκαλούνται μερικές φορές τα ενέσιμα φάρμακα στην καθομιλουμένη.

Οι λιανοπωλητές, όπως ο πωλητής συμπληρωμάτων GNC, προσπαθούν επίσης να επωφεληθούν από την τάση αυτή, εισάγοντας στα καταστήματα ένα τμήμα αφιερωμένο στους χρήστες του GLP-1, που πωλεί σκόνη πρωτεΐνης και φυτικές ίνες.

Η αναφορά των φαρμάκων απώλειας βάρους στη συσκευασία των προϊόντων Vital Pursuit θα μπορούσε να εκθέσει τη Nestlé σε ρυθμιστικό έλεγχο.

“Δεν είμαστε φάρμακο, είμαστε ένα προϊόν διατροφής”, δήλωσε ο Moe.

Η αναφορά στα φάρμακα θα μπορούσε να υποδηλώσει ότι το τρόφιμο θεραπεύει ή προλαμβάνει κατά κάποιο τρόπο την ασθένεια, ισχυρισμούς που μπορούν να διατυπώσουν μόνο τα φάρμακα που έχουν εγκριθεί από την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ, δήλωσε η Lauren Handel, δικηγόρος που ειδικεύεται στα τρόφιμα.

«Είναι ένας δύσκολος τομέας όπου θα θέλατε να είστε προσεκτικοί με το τι λέτε», δήλωσε η Handel. «Το ασφαλέστερο είναι να μην αναφέρετε κανένα φάρμακο».

Οι ίδιοι κανόνες ισχύουν και για τη διαφήμιση, είπε. Η επισήμανση των ειδών ως “κατάλληλα για άτομα που κάνουν δίαιτα” ή ως “συνοδευτικά” των φαρμάκων μπορεί να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του FDA. «Ορισμένες εταιρείες θα αναλάβουν μεγαλύτερο ρίσκο», δήλωσε η ίδια.

Η Nestlé αρνήθηκε να πει αν θα αναφέρεται στα φάρμακα στις διαφημίσεις.

Τι κάνουν οι υπόλοιπες εταιρείες

Η Herbalife ακολουθεί μια πιο άμεση προσέγγιση, λέγοντας στο Facebook: «Χρησιμοποιείτε ένα φάρμακο απώλειας βάρους GLP-1; Υποστηρίξτε τις διατροφικές σας ανάγκες χρησιμοποιώντας το πακέτο GLP-1 Companion Pack της Herbalife».

Η Robard Corp, η οποία έχει δημιουργήσει το Biocare, δήλωσε ότι προωθεί το ποτό μέσω μιας «ισχυρής κοινότητας επιρροής που όλοι λαμβάνουν GLP-1». Άλλα φάρμακα της κατηγορίας περιλαμβάνουν το Mounjaro και το Zepbound της Eli Lilly.

Η influencer της Biocare Ashley Dunham από το Τζάκσονβιλ της Φλόριντα, δήλωσε σε ένα βίντεο στο TikTok ότι το προϊόν ήταν “απόλυτη αλλαγή παιχνιδιού” όσον αφορά τη διατήρηση του βάρους της μετά την απώλεια 45 κιλών.

Η Coca-Cola και η Danone αναφέρουν ότι πολλά από τα προϊόντα τους είναι ιδανικά για τα άτομα που λαμβάνουν φάρμακα, επειδή είναι είτε χαμηλά σε ζάχαρη είτε υψηλά σε πρωτεΐνες.

Τα ροφήματα Fairlife της Coke, με έως και 42 γραμμάρια πρωτεΐνης, διαφημίζονται συχνά από τους influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν τα φάρμακα.

Η Fairlife δεν έχει πληρωμένους συνεργάτες ή influencers που συνδέουν τα shakes με τα GLP-1 ή την απώλεια βάρους και δεν τους στοχεύει με δωρεάν προϊόντα ή άλλα κίνητρα, δήλωσε εκπρόσωπος.

Η Conagra Brands, παραγωγός του γεύματος Healthy Choice, θα κρατήσει επίσης τα ονόματα των φαρμάκων μακριά από τις συσκευασίες των τροφίμων που διατίθενται στην αγορά σε άτομα που χρησιμοποιούν τα φάρμακα, δήλωσαν στελέχη της στο Reuters αυτό το μήνα.

Η χρήση των ονομάτων θα μπορούσε να απωθήσει εκείνους που δεν παίρνουν τα φάρμακα αλλά θα εξέταζαν ακόμη το ενδεχόμενο να αγοράσουν το φαγητό, δήλωσε η Megan Bullock, διευθύντρια στρατηγικών γνώσεων στην Conagra.

Η Conagra θα επικεντρωθεί σε χαρακτηριστικά των υφιστάμενων προϊόντων της, όπως η περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες ή φυτικές ίνες, για να βοηθήσει τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν GLP-1 να κάνουν τη σύνδεση ότι το τρόφιμο είναι κατάλληλο γι’ αυτούς, δήλωσε ο Bob Nolan, αντιπρόεδρος της εταιρείας για την επιστήμη της ζήτησης.

Η Conagra δεν αναπτύσσει επί του παρόντος νέες ετικέτες για τα άτομα που χρησιμοποιούν τα φάρμακα, αλλά τα στελέχη της δήλωσαν ότι βλέπει την ευκαιρία να πουλήσει περισσότερα κατεψυγμένα γεύματα σε αυτούς.

Η Kelli Frias, καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο, δήλωσε ότι οι καταναλωτές δεν έχουν ακόμη σαφείς ιδέες για το τι πρέπει να τρώνε ενώ παίρνουν τα φάρμακα.

Οι εταιρείες τροφίμων «προσπαθούν να δημιουργήσουν νέους συνειρμούς», είπε. «Δεν έχουμε αυτούς τους συνειρμούς στο μυαλό μας μέχρι να μας τους διδάξουν».

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Καταγγελίες για τροφική δηλητηρίαση σε κατασκήνωση στην Αττική – Παρέμβαση εισαγγελέα

Προκαταρκτική εξέταση της εισαγγελίας για τις καταγγελίες περί δηλητηρίασης σε κατασκήνωση στην Αττική.

Εμφιαλωμένα νερά: Πληθαίνουν ο ομαδικές αγωγές για μικροπλαστικά και χημικά

Οι ομαδικές αγωγές που αφορούν εμφιαλωμένο νερό αυξάνονται, καθώς η προσοχή επικεντρώνεται στα χημικά και τα πλαστικά στις συσκευασίες τροφίμων.

Δεν έχει προηγούμενο! Ενεργειακό ποτό σε σκόνη που… σνιφάρεται και θυμίζει κοκαΐνη

Η Δρ. Μαρίνα Τσιάβου μιλάει στο cibum για την "ενεργειακή" σκόνη που θυμίζει κοκαΐνη
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα