Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου, 2024
15.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πατατάκια: Γιατί βλέπουμε τη σακούλα πάντα μισοάδεια;

ΑρχικήΝέαΠατατάκια: Γιατί βλέπουμε τη σακούλα πάντα μισοάδεια;
spot_img

Ο κενός χώρος στη σακούλα με τα πατατάκια δεν οφείλεται μόνο σε λόγους εξοικονόμησης χρημάτων.

Πόσες φορές σας έχει τύχει να αγοράσετε μια σακούλα με πατατάκια και η μισή να είναι απογοητευτικά άδεια; Σίγουρα πολλές φορές.

Ο πρώτος λόγος που μας έρχεται στο μυαλό για αυτό είναι ότι οι εταιρείες θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα. Και ενώ πράγματι σε μερικές περιπτώσεις η ποσότητα έχει μειωθεί -όπως έκανε η Doritos πέρσι λόγω πληθωρισμού- υπάρχει και ένας άλλος λόγος που η σακούλα είναι μερικώς άδεια: η λειτουργικότητα.

Πρόκειται για ένα “λειτουργικό slack-fill” και αφορά στην προστασία των τροφίμων από τη συσκευασία. Πώς γίνεται αυτό; Τα πακέτα περιέχουν άζωτο, το οποίο προστατεύει τα πατατάκια από το να θρυμματιστούν εντελώς, ενώ παράλληλα τα διατηρεί φρέσκα και τραγανά.

Σκεφτείτε κάτι σαν ένα “μαξιλάρι” από αέρα, για να κρατά τα πατατάκια ασφαλή κατά τη μεταφορά.

Επίσης, υπάρχουν περιπτώσεις όπου απαιτείται ένα ελάχιστο μέγεθος συσκευασίας μόνο για να χωρέσει όλη η ετικέτα σε αυτό. Αλλά είναι όλες οι μάρκες ίδιες όσον αφορά στο ποσοστό σε αέρα μέσα στη σακούλα;

Μια έρευνα του 2017 που διεξήχθη στις ΗΠΑ από την CDA Appliances ανακάλυψε σημαντική διαφορά στην ποσότητα αέρα στις σακούλες με πατατάκια από κάθε μάρκα. Εξετάζοντας 15 διαφορετικά είδη, εντόπισε περιεκρικότητα αέρα 54%, αλλά το εύρος ήταν μεγάλο, καθώς μια σακούλα της μάρκας Popchips περιείχε 72% αέρα, μια άλλη της μάρκας Wotsits ήρθε 18%.

Μπορούμε, λοιπόν, να αισθανόμαστε ασφαλείς για τα κίνητρα των εταιρειών πίσω από αυτό; Σίγουρα όχι.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο