Δευτέρα, 12 Μαΐου, 2025
20.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Σεφ με αστέρι Michelin θύμα εκβιασμού – Ζήτησαν χρήματα προκειμένου να μην δημοσιοποιήσουν “κακή κριτική”

ΑρχικήΝέαΣεφ με αστέρι Michelin θύμα εκβιασμού – Ζήτησαν χρήματα προκειμένου να μην δημοσιοποιήσουν “κακή κριτική”
spot_img

Όταν μπλόκαρε τον αριθμό του εκβιαστή, αηδιαστικές φωτογραφίες πλημμύρισαν τις αξιολογήσεις του εστιατορίου στην Google!

Θύμα εκβιασμού έπεσε ο σεφ από την Ουαλία Matt Powell, το εστιατόριο του οποίου μπήκε στη λίστα του Michelin Guide τον περασμένο Σεπτέμβριο. Ο εκβιαστής έστειλε μήνυμα στον σεφ ζητώντας 50 λίρες, για να μην δημοσιοποιήσει στην Google αρνητικές κριτικές για το εστιατόριο σύμφωνα με το Wales online. Ο Powell μπλόκαρε αμέσως τον αριθμό, δυστυχώς όμως ο εκβιαστής πραγματοποίησε την απειλή του και μια σειρά από ψευδείς και αηδιαστικές φωτογραφίες δημοσιεύθηκαν αμέσως στο Google Reviews, που υποτίθεται ότι έδειχναν φαγητό από το εστιατόριο του Powell, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών «τηγανητού αρουραίου» και «γεμιστών χάμστερ».

- Advertisement -

Κατόπιν έλαβε νέο μήνυμα από άλλο αριθμό What’s App από έναν «Masoom από το Πακιστάν», το οποίο έγραφε: «Γεια σου αδερφέ, χρειάζομαι τις 50 λίρες. Έχω δημοσιεύσει κακές κριτικές και πρόσθεσα αηδιαστικές φωτογραφίες στην επιχείρησή σας επειδή με αποκλείσατε. Αν με αποκλείσετε ξανά, τότε θα δημοσιεύουμε κακές κριτικές και θα προσθέτουμε 40+ κακές φωτογραφίες σε καθημερινή βάση. Το να προσθέτουμε κακές κριτικές δεν είναι δύσκολο για εμάς επειδή έχουμε τη δική μας ομάδα.”

Ο Πάουελ επικοινώνησε με την Google για να αναφέρει το περιστατικό και να ζητήσει να αφαιρεθούν οι αξιολογήσεις, κάτι που είπε ότι «χρειάστηκε μέρες» και ταυτόχρονα άλλαξε τον αριθμό επικοινωνίας του εστιατορίου για να μην δέχεται άλλα εκβιαστικά μηνύματα.

Ο σεφ μιλώντας στο Wales online ήταν επικριτικός για το πώς οι Κριτικές Google μπορούν να επηρεάσουν τη φήμη ενός εστιατορίου και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άτομα με ανέντιμο και κακόβουλο τρόπο. «δεν είναι εύκολο να έρθεις σε επαφή με την Google και χρειάστηκε πολύς χρόνος για να λυθεί το θέμα» είπε και πρότεινε να εισάγει η Google ένα σύστημα με το οποίο τα εστιατόρια θα δίνουν έναν κωδικό σε πραγματικούς πελάτες, με τον οποίο θα μπορούν να σχολιάζουν και να αφήνουν την κριτική τους.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Σεμινάριο cibumLEARNING: Προληπτική Επισήμανση Αλλεργιογόνων στα τρόφιμα Precautionary Allergens Labelling in food PAL Advanced Training Course

To cibum σας παρουσιάζει τo πρώτο σεμινάριο στην Ελλάδα με θέμα Προληπτική Επισήμανση Αλλεργιογόνων στα τρόφιμα / Precautionary Allergens Labelling in food

Καμπανάκι για τις παρενέργειες των φαρμάκων απώλειας βάρους: Οι αναφορές για ανεπιθύμητες ενέργειες αυξήθηκαν κατά 350%!

Φάρμακα GLP-1, όπως τα Ozempic, Wegovy και Mounjaro, βρίσκονται στο επίκεντρο προβληματισμού για την ασφάλεια των χρηστών
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα