cibum team
Από τα ταμεία των σούπερ μάρκετ, στα… κλικ στην οθόνη των υπολογιστών τους έχουν περάσει 1 στους 10 Έλληνες.
Σύμφωνα με έρευνα του του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), τα στοιχεία δείχνουν ότι το κοινό που αγοράζει τρόφιμα και γενικά είδη σουπερμάρκετ συστηματικά online έχει φτάσει πλέον στο 12% το 2021, έναντι ενός πολύ μικρού ποσοστού 1-2% το 2019.
Όπως προκύπτει από την έρευνα, η πλειοψηφία των αγοραστών από ηλεκτρονικά supermarket πραγματοποίησε την πρώτη του αγορά την περίοδο της πανδημίας. Συγκεκριμένα το 45% το 2020 και το 21% το 2021. Μόνο 1 στους 3 αγοραστές, 33%, είχε αγοράσει νωρίτερα προϊόντα σουπερμάρκετ μέσω διαδικτύου.
Οι πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ έχουν ξεπεράσει το 2020 τα 163 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας εκρηκτική αύξηση 262% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Όσον αφορά το πόσο δαπανούν οι καταναλωτές online, η έρευνα έδειξε πως κατά μέσο όρο ξοδεύουν 146 ευρώ τον μήνα, δηλαδή 1752 ευρώ τον χρόνο.
Γιατί στράφηκαν στις διαδικτυακές αγορές οι Έλληνες
Τα βασικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αγορών όπως αναγνωρίζεται από τους αγοραστές ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ είναι:
– Η ευκολία μεταφοράς με 59%
– Η ασφάλεια από τον κορωνοϊό με 51%
– Η αποφυγή του κόστους μεταφορών με 30%
– Η ευκολία των αγορών σε ποσοστό 28%
– Η ταχύτητα αγορών με 28%
– Η αναζήτηση προσφορών με 25%.
Τα στοιχεία αυτά ουσιαστικά δείχνουν ότι ναι μεν ο κύριος λόγος έναρξης αγορών μέσω διαδικτύου είναι η ασφάλεια από την πανδημία, αλλά αφετέρου η άνεση και η ταχύτητα που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ αποτελούν τους κύριους λόγους διατήρησής αυτής της αγοραστικής συνήθειας.
Δείτε επίσης:
To αλκοόλ προκαλεί ηλιακό έγκαυμα!
Νέο κρούσμα της νόσου Haff από κατανάλωση ψαριών
Οι πέντε πιο καινοτόμες τεχνολογίες σε σούπερ μάρκετ σήμερα
Ηθική στα τρόφιμα: Τεχνολογική καινοτομία που δίνει τέλος στη σφαγή των νεοσσών
Βίντεο: Δείτε τις γραμμές γεμίσματος κέτσαπ Kraft-Heinz σε δράση
Προσλήψεις σε ΑΒ Βασιλόπουλος και My market
Μουχλιασμένο ψωμί: Μπορούμε να το φάμε, αφαιρώντας το χαλασμένο μέρος;