cibum team
Το Clio Snacks ξεκίνησε την ανάκληση ορισμένων κατεψυγμένων σνακ επειδή μπορεί να περιέχουν πολύ μικρά μεταλλικά θραύσματα από ένα κομμάτι εξοπλισμού / μηχανημάτων παραγωγής. Τα σνακ μάρκας Clio πωλούνται από την Costco.
«Το πρόβλημα εντοπίστηκε και διορθώθηκε αμέσως. Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί. Τα προϊόντα που ενδέχεται να έχουν επηρεαστεί ανακλήθηκαν », σύμφωνα με μια ειδοποίηση ανάκλησης προϊόντος στον ιστότοπο της Costco.
Όλοι οι καταναλωτές που έχουν τα επηρεαζόμενα προϊόντα καλούνται να τα απορρίψουν αμέσως. Οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν με το info@cliosnacks.com με απόδειξη αγοράς για αποζημίωση με τη μορφή εκτύπωσης στο σπίτι ή με φυσικό κουπόνι, αναφέρει η ανάρτηση της Costco η οποία προσθέτει πως βρίσκεται σε στενή επικοινωνία με το FDA (Food and Drug Administration) και έχει λάβει προληπτικά μέτρα για την αντιμετώπιση της κατάστασης. Συνεργαζόμαστε με τους αξιόπιστους συνεργάτες λιανικής για να πραγματοποιήσουμε την ανάκληση και να αφαιρέσουμε τις εν λόγω παρτίδες από το ράφι », σύμφωνα με την ανακοίνωση του Clio.
Οι καταναλωτές με ερωτήσεις μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν με την εταιρεία μέσω email στη διεύθυνση info@cliosnacks.com.
Τα ανακληθέντα προϊόντα είναι:
Clio Snacks Mixed Berry & Peach Less Sugar, 16 count, UCP number 854021008220, ημερομηνίες λήξης από 2/14/2021 έως 7/11/2021
Clio Snacks Vanilla & Strawberry Minis 24 αριθμός, αριθμός UPC 854021008138, ημερομηνίες λήξης από 2/21/2021 έως 7/4/2021 και
Clio Snacks Vanilla & Strawberry 16 count, UPC number 854021008022, ημερομηνία λήξης από 2/14/2021 έως 5/9/2021.
Η Costco είναι μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου στις ΗΠΑ το επιχειρηματικό μοντέλο της οποίας εστιάζει στην χαμηλότερη τιμολόγηση και στους υψηλότερους όγκους. Η εταιρία εφαρμόζει ένα σύστημα μελών το οποίο αντιπροσωπεύει σχεδόν το 75% των λειτουργικών κερδών της.
Η εταιρία χρησιμοποιεί διάφορες μεθόδους ελέγχου του κόστους όπως λιγότερους κωδικούς προϊόντων σε σχέση με άλλες μεγάλες αλυσίδες, δεν χρησιμοποιεί ράφια για την τοποθέτηση των προϊόντων αλλά υπάρχουν μέσα στο κατάστημα σε παλέτες , δεν χρησιμοποιεί διαφήμιση ενώ με εξειδικευμένους τρόπους χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια για να φωτίζει τα καταστήματα. Ένας έμμεσος τρόπος διαφήμισης είναι ένα περιοδικό που λαμβάνουν τα μέλη της εταιρίας στο οποίο υπάρχουν άρθρα για πολλά προϊόντα , λύσεις για το σπίτι κλπ.
Δείτε:
Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης ανοίγει την «πόρτα» σε μακροπρόθεσμα προβλήματα
Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα πετυχημένο branding
Τα φαγητά της κατοχικής Αθήνας ήταν και light και vegan!
Μπορεί να απολυθεί εργαζόμενος που δεν θέλει να εμβολιαστεί;
Δημήτρης Ζώτος: Ο ζαχαροπλάστης της Σαντορίνης που έκανε γνωστά τα τοπικά γλυκά, σε όλο τον πλανήτη.