cibum team
Σκέφτηκαν κάτι απλό, που κάνουν εκατομμύρια χρήστες του ίντερνετ καθημερινά: να γράψουν κριτική στο Google για την εμπειρία τους σε μία παμπ. Και η απάντηση που πήραν… τους σόκαρε!
Ο λόγος για ένα ζευγάρι από το Έξετερ της Αγγλίας, που σε έξοδό τους επισκέφτηκαν την παμπ Claycutters Arms στο Ντέβον.
Ο αγενής ιδιοκτήτης της παμπ τους, απαντώντας, τους ειρωνεύτηκε για την ερωτική τους ζωή και ευχήθηκε να μην ξαναπατήσουν το πόδι τους εκεί!
Η Λίζι και ο Τζέιμι δεν είχαν πάει στη συγκεκριμένη παμπ εδώ και χρόνια, αλλά αποφάσισαν να επιστρέψουν για ένα ψητό την προηγούμενη Κυριακή.
Στη συνέχεια, η Λίζι άφησε μια σύντομη κριτική τριών αστέρων στην Google λέγοντας: «Πήγα για ψητό, το κρέας και η πουτίγκα Yorkshire ήταν υπέροχα, αλλά τα υπόλοιπα ήταν απογοητευτικά και η εξυπηρέτηση δεν ήταν η καλύτερη».
«Χρειαζόμαστε κριτικές, αλλά αυτό είναι πραγματικά μια πλήρης σπατάλη του χρόνου μας. Ελπίζουμε λοιπόν ότι δεν θα επιστρέψετε, αλλά αν το διαβάσετε ή κάποιος άλλος διαβάζει, πιάστε τον Ιβάν, την Τζέιν, την Έμιλι ή τον Τομ και μιλήστε μας … αλλά ρωτήστε αν είμαι σε καλή διάθεση πρώτα! Δε θα καταφέρουμε ποτέ να είναι τέλειο, πιθανώς σαν τη σεξουαλική σας ζωή», ήταν η απάντηση του ιδιοκτήτη.
Πρόσθεσε επίσης: «Τι περιμένατε ; Δεν έχω ιδέα τι χρειάζεται διόρθωση, αλλά για να είμαι σαφής, κριτικές όπως αυτή είναι τόσο ενοχλητικές για την ομάδα μας. που εγκατέλειψε τις Κυριακές για να σας εξυπηρετήσει… Πείτε μας όμως γιατί δε σας άρεσε η εξυπηρέτηση – το ίδιο ισχύει και για το φαγητό!».
Ο 26χρονος Τζέιμι δήλωσε σε τοπικό μέσο: «Δεν είναι αποδεκτό να αφήνουμε τέτοια ιδιωτικά σχόλια – είναι εξωφρενικό. Η σύντροφός μου έδωσε μια κριτική τριών αστέρων. Δεν περιμέναμε πολλά για 9,95 λίρες, αλλά τα λαχανικά σίγουρα δεν ήταν πολύ καλά.
«Επίσης τι εννοούσε για το προσωπικό του που “εγκατέλειψε” τις Κυριακές του; Δεν πληρώνονται; και εμείς δουλεύουμε πολλές ώρες και κάνουμε βάρδιες επίσης – ξεκίνησα στις 4 το πρωί σήμερα. Το κύριο πρόβλημα ήταν ότι είχαμε κάνει κράτηση, αλλά αφού μας έδειξαν στο τραπέζι μας νομίζω ότι απλά ξέχασαν ότι ήμασταν εκεί. Το νεαρό αγόρι, που μας εξυπηρέτησε αρχικά, αρχικά ήταν οκ αλλά στη συνέχεια κανείς δεν ήρθε μετά να μας εξυπηρετήσει. Η σύντροφός μου προσπαθεί να αφήσει σχόλια για την εμπειρία μας, αλλά αυτή η απάντηση από τον ιδιοκτήτη ήταν απλώς τρομερή», σημείωσε.
Με πληροφορίες από mirror.co.uk
Ακτίνες Χ: χρήση για την ζύγιση προϊόντων με απίστευτες δυνατότητες
Food fraud: οδηγίες συμμόρφωσης από το FSSC22000
Χρώμα τροφίμων: Πόσο σημαντικό είναι;
Μείωση των τροφιμογενών ασθενειών λόγω της πανδημίας
Salmonella Coeln: 30 κρούσματα στη Σουηδία
Δωρεάν εφαρμογή λογισμικού για την αξιολόγηση χημικών κινδύνων. QSAR TOOLBOX
Οι καλύτερες βελγικές σοκολάτες είναι… ελληνικές!
Weetabix: Η «μάχη» του μπισκότου στο Twitter
Η βρετανική κυβέρνηση σώζει τη βιομηχανία κρέατος που κινδυνεύει λόγω έλλειψης CO2