Συντριπτική αύξηση των δαπανών σε προϊόντα που προωθούν την υγεία την ευημερία και την ευεξία
Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture οι καταναλωτές θεωρούν πλέον ότι η υγεία και η φυσική κατάσταση και η ευεξία αποτελούν πλέον καθοριστικούς παράγοντες που θα επηρεάσουν μία αγορά. Η έρευνα σε 11.000 καταναλωτές από 16 χώρες έδειξε ότι το 80% σκοπεύει να αυξήσει τις δαπάνες σε προϊόντα που ευνοούν την υγεία και την ευημερία αν και το 66% δηλώνει ότι είναι οικονομικά πιεσμένο.
«Παρά τις δύσκολες στιγμές, είναι σαφές ότι οι άνθρωποι έχουν επαναπροσδιορίσει την υγεία και την ευημερία ως βασικό αγαθό και σχεδιάζουν να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τις δαπάνες τους σε αυτόν τον τομέα φέτος, ανεξάρτητα από τα επίπεδα εισοδήματος», δήλωσε ο Oliver Wright, ανώτερος διευθύνων σύμβουλος. στην Accenture και επικεφαλής της βιομηχανίας Καταναλωτικών Αγαθών & Υπηρεσιών του ομίλου.
Η αγορά υγείας και ευεξίας αναμένεται να ξεπεράσει σε δαπάνες το 1 τρις δολάρια μέχρι το 2025 σε παγκόσμιο επίπεδο γιαυτό και πρέπει η βιομηχανία τροφίμων να προσαρμοστεί άμεσα σε αυτές τις καταναλωτικές επιταγές…
Ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών
Σύμφωνα με την Accenture, με σημαντικές αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στον κόσμο, είναι σημαντικό οι επωνυμίες να κατανοούν το πλαίσιο στο οποίο λαμβάνονται οι αποφάσεις αγοράς – μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι τα δύο τρίτα (64%) επιθυμούν οι εταιρείες να ανταποκρίνονται ταχύτερα με νέες προσφορές για την κάλυψη των μεταβαλλόμενων αναγκών τους.
2022 European Supermarket Magazine – Άρθρο του Stephen Wynne-Jones.