cibum team
Μετά την είσοδό του στον κόσμο των πασχαλινών γλυκών, ο ιταλικός κολοσσός σοκολάτας Ferrero Rocher κυκλοφόρησε μια νέα μπάρα σοκολάτας με στόχο ένα κομμάτι της αγοράς 578 εκατομμυρίων ευρώ στον κόσμο.
Η αγορά της σοκολάτας αυξάνεται συνεχώς και μόνο στο λιανικό εμπόριο μεγάλης κλίμακας, αξίζει περίπου 439 εκατομμύρια ευρώ με το 45% της αγοράς να καταλαμβάνεται από δύο μόνο παίκτες, δήλωσε ο κατασκευαστής της Ferrero Rocher.
Το λανσάρισμα του νέου προϊόντος θα περιλαμβάνει εκτός από την Ιταλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Ρωσία, την Αυστρία, τη Γαλλία, την Πολωνία, το Βέλγιο, τις Κάτω Χώρες και το Λουξεμβούργο φέτος, και το επόμενο έτος την Ισπανία, την Πορτογαλία και τις ΗΠΑ.
Επιστήμη: Πως οι γεύσεις δημιουργούν συνειρμικές αναμνήσεις
Η κουλτούρα της ασφάλειας τροφίμων, οι αιφνιδιαστικοί έλεγχοι, τι ψάχνουν οι ελεγκτές (Βίντεο)
Food Defence: οδηγός κάλυψης απαιτήσεων από το FSSC22000
Ελληνικό γιαούρτι – «μαϊμού» σαρώνει την αγορά της Γερμανίας
Έρευνα: Τα χημικά στα τρόφιμα η σημαντικότερη ανησυχία των καταναλωτών
Ποια είναι η U.N. AQUA που ανοίγει το ιστορικό εργοστάσιο εμφιάλωσης νερού στο Λουτράκι
«Πλαστικά» μιας χρήσης από φύκια θα καταργήσουν το πλαστικό
100 χρόνια ιστορίας για το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Έκπληξη: Τελικά τα λιπαρά των γαλακτοκομικών μειώνουν τον καρδιαγγειακό κίνδυνο
Ξεμένουν από κρέας τα σούπερ μάρκετ στη Βρετανία λόγω έλλειψης διοξειδίου του άνθρακα!
Επιχειρήσεις τροφίμων: Ο κώδικας για τη διαχείριση των τροφικών αλλεργιογόνων