Η εταιρία τονίζει πως δεν το “βάζει κάτω” όσον αφορά τους πειραματισμούς.
Τα απανωτά λάθη σε παραγγελίες μέσω τεχνητής νοημοσύνης από το drive-thru των Mc Donald’s, οδήγησαν σε παραγγελίες που έγιναν viral, με αποτέλεσμα η εταιρία να αφαιρεί της τεχνητή νοημοσύνη απο τη φωνητική παραγγελία, σε περίπου 100 καταστήματα των ΗΠΑ, σύμφωνα με το AlJazeera. Η απόφαση του γίγαντα του γρήγορου φαγητού να αποσύρει το σύστημα φωνητικών παραγγελιών που λειτουργεί με AI από τα καταστήματα έρχεται καθώς οι αλυσίδες εστιατορίων σπεύδουν να αγκαλιάσουν την τεχνολογία για να μειώσουν το αυξανόμενο κόστος εργασίας.
Η McDonald’s παρουσίασε το πιλοτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με την IBM σε επιλεγμένα εστιατόρια στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2021. Η εμπορική δημοσίευση Restaurant Business ανέφερε για πρώτη φορά την είδηση την Παρασκευή. «Αν και έχουν σημειωθεί επιτυχίες μέχρι σήμερα, πιστεύουμε ότι υπάρχει μια ευκαιρία να εξερευνήσουμε τις λύσεις φωνητικής παραγγελίας ευρύτερα», δήλωσε ο Mason Smoot, επικεφαλής εστιατορίου για την McDonald’s USA, σε ένα email που επικαλείται το Restaurant Business. “Μετά από μια προσεκτική ανασκόπηση, η McDonald’s αποφάσισε να τερματίσει την τρέχουσα συνεργασία μας με την IBM στο AOT και η τεχνολογία θα κλείσει σε όλα τα εστιατόρια που τη δοκιμάζουν αυτήν τη στιγμή το αργότερο στις 26 Ιουλίου 2024”.
Η McDonald’s ανέφερε ότι η ματαιωμένη δοκιμή δεν θα ήταν το τέλος των πειραμάτων της με την τεχνητή νοημοσύνη, λέγοντας ότι «η δουλειά μας με την IBM μας έχει δώσει τη σιγουριά ότι μια λύση φωνητικής παραγγελίας για drive-thru θα είναι μέρος του μέλλοντος των εστιατορίων μας». Αν και η εταιρία δεν έδωσε λόγο για τον τερματισμό της συνεργασίας, η κίνηση έρχεται αφότου οι χρήστες του TikTok κοινοποίησαν βίντεο που δείχνουν το σύστημα να παίρνει παραγγελίες από λάθος αυτοκίνητα, να πολλαπλασιάζει τις παραγγελίες και να παράγει περίεργους συνδυασμούς φαγητού, όπως παγωτό με κέτσαπ και βούτυρο.