Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024
27.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Καινοτομία / Τάσεις

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / Τάσεις

Εντομοφαγία: Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση κατανάλωσης

Διαδικτυακή έρευνα σε 1.402 καταναλωτές για την πρόθεση κατανάλωσης εντόμων και από ποιους παράγοντες καθοδηγείται.

Παγκόσμιες τάσεις στην καθαρή ετικέτα

Έρευνα της Innova Market Insights.

Συνεργασία του Αμερικανικού Κολλεγίου με την Παπαδόπουλος στα Consumer Engagement Labs (CEL)

Η μεθοδολογία των CEL εργαστηρίων βασίζεται σε τεχνικές ψυχολογίας που εφαρμόζονται σε δημιουργικές διαδικασίες με σκοπό τη δημιουργία νέων προϊόντων και τροφίμων.

Ελληνικό Catering: Στη βιώσιμη γαστρονομία επενδύει το «Δειπνοσοφιστήριον»

Βιώσιμη γαστρονομία, αποφυγή της σπατάλης τροφίμων και εξάλειψη της χρήσης πλαστικού και άλλων μη ανακυκλώσιμων υλικών.

PepsiCo: Λογισμικό για Doritos που μειώνει τον ήχο στο μάσημα για να μην αποσπάται η προσοχή των Gamers!

Με την τεχνολογία ακύρωσης "σπασίματος" που διαθέτουν τα Doritos Silent, οι gamers θα παραμένουν προσηλωμένοι στο παιχνίδι.

Climatarians: Οι περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένοι καταναλωτές η νέα τάση

Το 54% των καταναλωτών είναι πρόθυμo να αλλάξει διατροφή για να σώσει τον πλανήτη - Έρευνα της Tetra Pak Index 2023.

3 στους 4 Ιταλούς λένε όχι στο κρέας εργαστηρίου

Νέες πληροφορίες για το καλλιεργημένο κρέας δίνει η Coldiretti.

Kαινοτομία: Ουίσκι με γεύση φυστικοβούτυρο

Το ουίσκι που ανεβάζει το πάρτι σε άλλο επίπεδο.

Τα έντονα χρώματα καθοδηγούν τις τάσεις των συστατικών του 2024 της ADM

Αύξηση του ενδιαφέροντος για αυθεντικές γεύσεις.

Η Mintel σκιαγραφεί την παγκόσμια αγορά των βρεφικών τροφών για τα επόμενα χρόνια

Τάσεις και στρατηγικές για τις επωνυμίες.

Α. Φιλακουρίδης (ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ): «Εστίαση στην υψηλή ποιότητα και την αξιοπιστία που ζητά ο Έλληνας Καταναλωτής»

Ο εμπορικός Διευθυντής της ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ, μίλησε στο Cibum για την διάκριση της εταιρείας στα FEA 2023, αλλά και για τον δρόμο της εταιρείας προς την κορυφή.

Εντομοφαγία: Και οι τερμίτες στο… “παρεάκι” των βρώσιμων εντόμων

Οι τερμίτες ως ανθρώπινη τροφή - Μια περιεκτική ανασκόπηση.

H Unilever αποσύρει από το μάρκετινγκ τα κοινωνικά μηνύματα

Ο νέος CEO εστιάζει στην αύξηση των πωλήσεων και απομακρύνεται από πολιτικές και κοινωνικές θέσεις.

EIT Food: Αναγκαία για την Ευρώπη η αλλαγή στις πηγές πρωτεΐνης

Συστάσεις πολιτικής με στόχο την επιτάχυνση της προόδου προς μια μετασχηματιστική αλλαγή στον τρόπο παραγωγής και κατανάλωσης πρωτεΐνης.

TRIKALINOS BOTTARGA BREEZE Sea Salt: Το νέο καινοτόµο προϊόν της Οικογένειας Trikalinos

Το νέο προϊόν, έρχεται µετά από έρευνα και ανάπτυξη δύο ετών.

Το Innova Market Insights αποκαλύπτει θετικές τάσεις του 2024 για φαγητό 

Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω εφόσον ένα τρόφιμο πληροί τα κριτήρια τους.

Σημαντική ανακάλυψη: Παραγωγή του γλυκαντικού αλλυλόζη με χαμηλό κόστος

Οι ερευνητές του UC Davis, και της Mars ανακαλύπτουν κλιμακούμενη τεχνική παραγωγής για το νέο και πολλά υποσχόμενο υποκατάστατο ζάχαρης χαμηλών θερμίδων.

Μετά το καλλιεργημένο κρέας τώρα και… μούρα εργαστηρίου!

Ισραηλινή startup δημιουργεί μούρα από ολόκληρα κύτταρα.

Επιστήμονες έφτιαξαν μαγιονέζα «καθαρής ετικέτας» χωρίς πρόσθετα

Αντικατέστησαν το αυγό με φυτικές πρωτεΐνες και τα συντηρητικά με αλεύρι από φρούτα.

Η επαναδημοσίευση άρθρων και ειδήσεων από άλλους ιστοτόπους διέπεται από την αρχή της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων.

Στείλτε μας τα δικά σας Δελτία Τύπου και Ανακοινώσεις

spot_imgspot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Rework: το κοινό μυστικό της βιομηχανίας τροφίμων και η άγνωστη πρακτική για τους καταναλωτές

Η επαναχρησιμοποίηση περισσευμάτων και μη συμμορφούμενων είναι θεμιτή πρακτική στην βιομηχανία τροφίμων, γνωστή ως rework, που απαιτεί μεγάλη προσοχή από τις επιχειρήσεις τροφίμων και τις Αρχές.

Απάτη τροφίμων: Πιο συχνή και πιο επικίνδυνη από ότι πιστεύετε

Η απάτη τροφίμων υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων - Τι μπορεί να κάνει ο καταναλωτής.

Εμφιαλωμένα νερά: Κίνδυνος για τους Ευρωπαίους – Νέα παρέμβαση της Foodwatch

"Nestlé: Σταμάτα την απάτη με νερό σε πλαστικά μπουκάλια!" είναι ο τίτλος της νέας εκστρατείας της Οργάνωσης προστασίας καταναλωτών Foodwatch.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης