Tο υλικό από τις κάμερες ασφαλείας διέψευσε τους ισχυρισμούς της οικογένειας.
Σε ένα περιστατικό που θυμίζει σενάριο κινηματογραφικής απάτης, ένα ζευγάρι καταγγέλλεται ότι επιχείρησε να εξαπατήσει εστιατόριο στο Cheshire, ισχυριζόμενο ότι βρήκε σπασμένο γυαλί στο φαγητό του, προκειμένου να λάβει δωρεάν γεύμα και αποζημίωση. Ωστόσο, το υλικό από το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης του εστιατορίου φαίνεται να καταρρίπτει πλήρως τον ισχυρισμό, καταγράφοντας τη στιγμή που το αντικείμενο τοποθετείται επίτηδες στο τραπέζι.
Το περιστατικό έλαβε χώρα το Σάββατο 5 Απριλίου στο San Marino, ένα δημοφιλές ιταλικό εστιατόριο, όπου το ζευγάρι δειπνούσε μαζί με ένα νεαρό κορίτσι. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του καταστήματος, Miraz Yolcu, η γυναίκα ισχυρίστηκε ότι κατά τη διάρκεια του γεύματος βρήκε αιχμηρό κομμάτι γυαλιού στο πιάτο της με ζυμαρικά και ότι παραλίγο να σπάσει τα δόντια της. Μάλιστα, όπως είπε, είχε πληρώσει «χιλιάδες λίρες για καπλαμάδες» και ήθελε να επισκεφθεί άμεσα γιατρό.

Η ομάδα του εστιατορίου αντιμετώπισε αρχικά τον ισχυρισμό με σοβαρότητα, με το προσωπικό να ειδοποιεί τον διευθυντή, ο οποίος εξέφρασε αμφιβολίες για την προέλευση του αντικειμένου. «Το γυαλί δεν ταίριαζε με τίποτα που χρησιμοποιούμε στην κουζίνα», τόνισε ο Miraz, και γρήγορα αποφασίστηκε να ελεγχθεί το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας. Αυτό που αποκάλυψαν, ήταν αποκαλυπτικό.
«Το είδα με τα μάτια μου», δήλωσε ο ίδιος. «Ο άνδρας βγάζει το γυαλί από την τσέπη του και το δίνει στη γυναίκα, η οποία το τοποθετεί πάνω σε μια χαρτοπετσέτα και προσποιείται ότι το βρήκε στο στόμα της». Παρά τον ψευδή ισχυρισμό, το ζευγάρι δεν πλήρωσε για το γεύμα, αλλά δεν έλαβε και καμία αποζημίωση, χάρη στην ύπαρξη του οπτικού υλικού.
Το τραπέζι τους περιλάμβανε ζυμαρικά, αρνίσιο κεμπάπ, σαλάτα Καίσαρα, σκορδόψωμο και αναψυκτικά. Το περιστατικό, όπως αναμενόταν, καταγγέλθηκε στην αστυνομία, με την τοπική δύναμη του Cheshire να δηλώνει ότι διερευνά το περιστατικό ως υπόθεση απάτης και κλοπής, καθώς οι πελάτες αποχώρησαν χωρίς να πληρώσουν, προφασιζόμενοι κινδύνους υγείας.
«Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να έχει πολύ σοβαρές συνέπειες για μια επιχείρηση. Η κατηγορία ότι βρέθηκε γυαλί σε φαγητό μπορεί να εμπλέξει υγειονομικές αρχές, να προκαλέσει πανικό, δυσφήμιση και οικονομικές απώλειες», σημείωσε ο Miraz. Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία του προσωπικού να παραμένει ψύχραιμο και να ζητάει χρόνο για έλεγχο του υλικού ασφαλείας, προτού προχωρήσει σε οποιαδήποτε ενέργεια.
«Αυτό που συνέβη δεν είναι συχνό, αλλά δεν είναι και μοναδικό. Με ανησυχεί το γεγονός ότι κάποιοι γνωρίζουν πώς να κινούνται μέσα σε ένα κατάστημα, ελέγχουν πού υπάρχουν κάμερες, και επιδιώκουν να εκμεταλλευτούν την ευγένεια και την καλή πίστη των εργαζομένων», πρόσθεσε.
Το περιστατικό έχει ήδη προκαλέσει σημαντική απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με πάνω από 115.000 προβολές.