Η μαρμελάδα της Meghan, την οποία προωθούν οι κοινωνικοί φίλοι της, θυμίζει άλλα αποκλειστικά προϊόντα τροφίμων με επωνυμία διασημοτήτων, όπως το μέλι 250 δολαρίων του LeBron James.
Οι φίλοι της Μέγκαν Μαρκλ στα κοινωνικά δίκτυα, τη βοηθούν να κυκλοφορήσει το πρώτο της προϊόν με τη νέα της μάρκα America Riviera Orchard: μαρμελάδα φράουλα, για την οποία έχουν παραχθεί μόλις 50 βάζα. Η σχεδιάστρια μόδας Τρέισι Ρόμπινς και η Αργεντινέζα φωτογράφος Ντελφίνα Μπλακιέ δημοσίευσαν εικόνες από το μαρμελάδα στα Stories τους στο Instagram την Τρίτη, ανέφερε η Telegraph. Η ετικέτα δείχνει επίσης ότι η μαρμελάδα παρασκευάστηκε στη γενέτειρα της Μέγκαν, το Μοντεσίτο και τα βάζα πωλούνται ως μέρος μιας περιορισμένης έκδοσης που θα μπορούσε να καταστήσει το προϊόν αρκετά ακριβό.
Ούτε η Ρόμπινς ούτε η Μπλακιέ ανέφεραν τιμή στις αναρτήσεις τους και ο ιστότοπος της American Riviera δεν έχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο παραγγελίας της μαρμελάδας. Αλλά διασημότητες όπως ο LeBron James και η Julianne Moore έχουν πουλήσει περιορισμένες εκδόσεις μελιού που φέρουν τα ονόματά τους μέσω της εταιρίας πολυτελούς lifestyle, Flamingo Estates. Κάθε βάζο με μέλι LeBron James ή Julianne Moore πωλούνταν στην εξαιρετικά υψηλή τιμή των 250$.
Με το Flamingo Estates που εδρεύει στο Λος Άντζελες να χρησιμεύει ενδεχομένως ως πηγή έμπνευσης για τα American Riviera Orchard της Μέγκαν, είναι δίκαιο να αναρωτηθούμε εάν η Δούκισσα του Σάσεξ σκέφτεται να χρεώσει επίσης υψηλή τιμή για τη μαρμελάδα της, ενώ την προωθεί ως ένα εξαιρετικά αποκλειστικό προϊόν διασημοτήτων. Ένα ζήτημα, ωστόσο, που προκύπτει με το μέλι των James και Moore είναι πως το 100% των κερδών πήγαν σε φιλανθρωπικούς σκοπούς, όπως ανέφερε το Architectural Digest το 2022.
Ενώ το Ίδρυμα Archewell της Μέγκαν και του Πρίγκιπα Χάρι δείχνει ότι είναι αφοσιωμένοι σε φιλανθρωπικές προσπάθειες, το βασιλικό ζεύγος πρέπει επίσης να ξεκινήσει μερικές επιτυχημένες επιχειρήσεις και να έχει εισόδημα, ώστε να συνεχίσουν να ζουν σαν πολυεκατομμυριούχοι στο Montecito. Οι φίλοι της Μέγκαν, σίγουρα θέλουν οι καταναλωτές να πιστεύουν ότι πληρώνοντας οποιοδήποτε τίμημα θα άξιζε να έχουν κάτι που σχετίζεται με την παγκοσμίως διάσημη Αμερικανίδα δούκισσα. Η προώθησή τους στα μέσα δικτύωσης τείνει να δώσει την εντύπωση στο κοινό μέχρι πως η δούκισσα μόχθησε για να μαζέψει τις φράουλες και να
φτιάξει μόνη της τη μαρμελάδα, άρα έχει ακόμα καλύτερη γεύση.