Η εταιρεία Vinomofo συμβουλεύει τους πελάτες της να είναι σε επαγρύπνηση, καθότι τα προσωπικά στοιχεία τους κινδυνεύουν.
Νέα κυβερνοεπίθεση στον κλάδο τροφίμων και ποτών, αυτή τη φορά με στόχο την Αυστραλιανή εταιρεία διαδικτυακής πώλησης κρασιού, Vinomofo. Η κυβερνοεπίθεση υπολογίζεται ότι αφήνει εκτεθειμένους περίπου 500.000 πελάτες.
Η εταιρεία συμβουλεύει τους πελάτες της να είναι σε επαγρύπνηση, καθότι τα προσωπικά στοιχεία τους κινδυνεύουν, ως αποτέλεσμα της παραβίασης δεδομένων. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian, πρόκειται για στοιχεία, όπως ονόματα, ημερομηνίες γέννησης, διευθύνσεις, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμούς τηλεφώνου, αν και δεν είναι σαφές εάν όλα εκτέθηκαν.
Ο Paul Edginton, διευθύνων σύμβουλος της Vinomofo εξέφρασε τις ανησυχίες και τον καθησυχασμό του σε μια δήλωση που εστάλη μέσω email στους πελάτες της εταιρείας. «Η Vinomofo δεν διατηρεί στοιχεία ταυτότητας ή οικονομικά στοιχεία όπως διαβατήρια, άδειες οδήγησης ή πιστωτικές κάρτες/τραπεζικά στοιχεία», ανέφερε μεταξύ άλλων το mail. «Αν και δεν έγινε πρόσβαση σε κωδικούς πρόσβασης, έγγραφα ταυτότητας ή οικονομικές πληροφορίες, η βάση δεδομένων περιλαμβάνει άλλες πληροφορίες σχετικά με πελάτες και μέλη», προειδοποιεί.
Παρά τις προσπάθειες της Vinomofo να καθησυχάσει τους πελάτες της, μερικοί από αυτούς που επηρεάστηκαν χρησιμοποίησαν το Twitter για να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους για την κατάσταση.
Το πεδίο των κυβερνοεπιθέσων στον κλάδο των τροφίμων έχει διευρυνθεί πολύ τα τελευταία χρόνια. Για να βοηθήσει στην πρόληψή τους, η Εθνική Τράπεζα της Αυστραλίας είχε προ ολίγων μηνών προβάλλει στις επιχειρήσεις τροφίμων ένα πρωτόκολλο πέντε βασικών βημάτων πρόληψης.