Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
14.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Πώς τα social media συμβάλουν στη μετάβαση στη βιωσιμότητα – Μεγάλης κλίμακας δημοσκόπηση

ΑρχικήΝέαΠεριβάλλον / ΒιωσιμότηταΠώς τα social media συμβάλουν στη μετάβαση στη βιωσιμότητα - Μεγάλης κλίμακας δημοσκόπηση
spot_img

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατατάσσονται ως μία από τις πηγές με τη μεγαλύτερη επιρροή για πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα.

Η Unilever συνεργάστηκε με ένα από τα κορυφαία ιδρύματα επιστήμης της συμπεριφοράς στον κόσμο, -Behavioral Insights (ΒΙΤ)- και δημιουργούς του TikTok και του Instagram για να ερευνήσει τον ρόλο που παίζει το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ενθάρρυνση των ανθρώπων να κάνουν βιώσιμες επιλογές. Αυτή η μελέτη είναι η πρώτη μεγάλης κλίμακας, αυστηρή διαδικτυακή δοκιμή του είδους της στην οποία συμμετείχαν 6.000 χρήστες social media.

Oι ερευνητές ανέβασαν περιεχόμενο σχετικό με βιωσιμότητα της Hellmann’s και της Dove (μείωση σπατάλης τροφίμων και χρήση λιγότερου πλαστικού). Στη συνέχεια το ΒΙΤ μέτρησε τον  αντίκτυπο στους καταναλωτές. Μετά την προβολή του περιεχομένου, στους 6.000 συμμετέχοντες τέθηκαν μια σειρά από ερωτήσεις για να εξακριβωθεί εάν είχε επηρεάσει τις προθέσεις τους να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους. 

Τα ευρήματα της μελέτης έδειξαν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατατάσσονται ως μία από τις πηγές με τη μεγαλύτερη επιρροή για πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα και ότι το περιεχόμενο μπορεί να κάνει τους ανθρώπους να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους προς το καλύτερο.

Σύμφωνα με την έρευνα:

  • Το 75%των ερωτηθέντων είναι πιο πιθανό να υιοθετήσουν συμπεριφορές για να βοηθήσουν στη διάσωση του πλανήτη αφού παρακολουθήσουν περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης σχετικό με τη βιωσιμότητα.
  • Το 83% θεωρεί ότι το TikTok και το Instagram είναι καλοί πάροχοι συμβουλών σχετικά με το πώς να ζούμε βιώσιμα.
  • Το 78% λέει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η πηγή πληροφοριών που είναι πιο πιθανό να τους ενθαρρύνει να ενεργούν πιο βιώσιμα, πολύ περισσότερο από τα τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ (48%), τα άρθρα ειδήσεων (37%) και τις κυβερνητικές εκστρατείες (20%).

«Αυτή η μελέτη είναι μια παγκόσμια πρώτη στο είδος της και η μεγαλύτερη διαδικτυακή ελεγχόμενη δοκιμή για τη δοκιμή της επίδρασης διαφορετικών στυλ περιεχομένου κοινωνικών μέσων», λέει ο καθηγητής David Halpern, Διευθύνων Σύμβουλος της Ομάδας Behavioral Insights. «Η δυνατότητα αλλαγής συμπεριφοράς μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ξεκάθαρη και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι υπάρχει τεράστια ευκαιρία, που παρέχει πρόσφορο έδαφος για περαιτέρω εξερεύνηση σε αυτόν τον χώρο».

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο