Η Greenpeace σημειώνει ότι τα χρήματα της ΚΑΠ θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καλύτερα για τη στήριξη των μικρών αγροτών και την προώθηση της βιωσιμότητας.
Στους χώρους της φάρμας καταγράφονται επιθέσεις μεταξύ των ζώων και φαινόμενα κανιβαλισμού, παρουσία μεγάλου αριθμού αρουραίων, αλλά και κουφάρια χοίρων που έχουν αφεθεί χωρίς καμία διαχείριση, ακόμη και σε προχωρημένο στάδιο αποσύνθεσης