Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
11.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Κορυφαίοι σεφ αποκαλύπτουν πώς το Instagram “σκοτώνει” τις επιχειρήσεις τους

ΑρχικήΝέαΚορυφαίοι σεφ αποκαλύπτουν πώς το Instagram "σκοτώνει" τις επιχειρήσεις τους
spot_img

Πώς τα χακαρίσματα και οι παραβιάσεις των λογαριασμών Instagram καταξιωμένων σεφ επηρεάζουν αρνητικά τη δουλειά και τις επιχειρήσεις τους.

Πολλά είναι τα επαγγέλματα που πλέον εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αν λάβει κανείς υπόψιν του ότι, για παράδειγμα, πολλοί σεφ έχουν ανέβει επαγγελματικά χάρη στους οπαδούς και τους ακολούθους τους σε Instagram και Tik Tok, δεν θα αποτελούσε έκπληξη το γεγονός ότι μπορεί οι επιχειρήσεις τους να βασίζονται αρκετά στην απήχησή τους στα social media.

Αλλά τι γίνεται στην περίπτωση που ο λογαριασμός κάποιου χακαριστεί ή καταστραφεί; Τι αντίκτυπο έχει αυτό στο επάγγελμά του;

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Daily Mail, μερικοί από τους κορυφαίους σεφ και εστιατόρια του Ηνωμένου Βασιλείου πέφτουν θύματα επιθέσεων στον κυβερνοχώρο, με τους λογαρριασμούς να χακάρονται και να καταστρέφονται στο Instagram, με αποτέλεσμα oι δραστηριότητές τους να εξαφανίζονται και η δουλειά τους να κινδυνεύει.

Στο ρεπορτάζ, μάλιστα, αναφέρεται η περίπτωση του Aktar Islam, ο οποίος κέρδισε το Great British Menu το 2011 και το The F Word του Gordon Ramsay το 2022. Ο λογαριασμός του νωρίτερα φέτος χακαρίστηκε, με αποτέλεσμα να χάσει το 60% των οπαδών του και ένα τεράστιο κομμάτι εσόδων.

Ο Jeremy Lee, ο οποίος διευθύνει το Quo Vadis στο Soho, η νικήτρια του MasterChef Shelina Permalloo και η συγγραφέας τροφίμων Valentine Warner, έχουν μιλήσει δημοσίως για την απώλεια του ελέγχου των λογαριασμών τους στο Instagram τους τελευταίους μήνες και είναι μόνο μερικές από τις περιπτώσεις επαγγελματιών σεφ που βίωσαν κάτι τέτοιο.

Το Instagram αποτελεί βασικό εργαλείο για τη μέση επιχείρηση στο χώρο της εστίασης, οπότε και το να μην υπάρχει αυτό μπορεί να είναι επιζήμιο για τα εστιατόρια, τα οποία έχουν αντιμετωπίσει ήδη μεγάλες απώλειες εσόδων κατά την περίοδο της πανδημίας, αλλά και εξαιτίας του πολέμου.

Πολλοί είναι οι σεφ που έχουν επικρίνει το Instagram και άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας επειδή δεν μπορούν να τους βοηθήσουν, αν και τα στελέχη της εφαρμογής δηλώνουν ότι κάνουν ό τι μπορούν, ενθαρρύνοντας στη δημιουργία ισχυρότερων κωδικών πρόσβασης για να αποφευχθεί ένα πιθανό χακάρισμα.

Αλλά δεν είναι μόνο το Instagram που προκαλεί πρόβλημα στους σεφ. Η Mursal Saiq, που διευθύνει το εστιατόριο μπάρμπεκιου Cue Point στο δυτικό Λονδίνο, αποκάλυψε ένα άλλο πρόβλημα που είναι επίσης επιζήμιο για κάθε επιχείρηση στην εστίαση: οι ψεύτικες κακές κριτικές της Google, μετά από απειλή ενός θυμωμένου πελάτη. Οι πολλές κακές κριτικές μπορούν να αποτρέψουν τους πελάτες από το να επισκεφθούν ένα εστιατόριο, με αποτέλεσμα να χάνει πελάτες και χρήματα.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ανάκληση 150.000 εμφιαλωμένων νερών: Το  «τεράστιο λάθος» των αρχών

Τον γύρο του κόσμου έκανε μία λανθασμένη ανακοίνωση προκαλώντας την αντίδραση της εταιρείας.

Εμπειρίες επιθεωρητών ασφάλειας τροφίμων: Η πιο συχνή και κοινή παράβαση

Ποιες είναι οι προτάσεις των ερευνητών για την συμμόρφωση των επιχειρήσεων στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων.

Αξίζει να ακολουθήσει κάποιος το επάγγελμα του διαιτολόγου; Του Νίκου Ζορζοβίλη*

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να είσαι διαιτολόγος.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο