Τρίτη, 13 Μαΐου, 2025
19.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Lidl Μεταμόρφωσης: «Στη φάκα» για δεύτερη φορά να ζητά υψηλότερη τιμή στο ταμείο από αυτή που είχε στο ράφι

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαLidl Μεταμόρφωσης: «Στη φάκα» για δεύτερη φορά να ζητά υψηλότερη τιμή στο ταμείο από αυτή που είχε στο ράφι
spot_img

Επιβλήθηκε πρόστιμο 3000 ευρώ

Πρόστιμο ύψους 3.000 ευρώ επιβλήθηκε από αρμόδια υπηρεσία της Περιφέρειας Αττικής σε κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl αφού μετά από έλεγχο διαπίστωσε είσπραξη υψηλότερου τιμήματος από αυτό που προκύπτει από την πληροφορία που παρέχεται στον καταναλωτή για ένα προϊόν.

- Advertisement -

Για την παράβαση προβλέπεται διοικητικό πρόστιμο χιλίων ευρώ, ωστόσο η εταιρεία είναι υπότροπη για την ίδια παράβαση εντός τριετίας και το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου τριπλασιάζεται.

Συγκεκριμένα στην σχετική ανακοίνωση της Περιφέρεια Αττικής, αναφέρεται:

Με την με αριθ. πρωτ.οικ 216803/19-02-2025 Απόφαση της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Π.Ε. Βόρειου Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής, επιβλήθηκε συνολικό διοικητικό πρόστιμο ποσού τριών χιλιάδων ευρώ (€ 3.000,00) στην εταιρεία ΛΙΝΤΛ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε. με έδρα τη ΒΙ.ΠΕ. Θεσσαλονίκης στη Σίνδο, διότι κατά την διενέργεια ελέγχου κλιμακίου της Υπηρεσίας, στις 04-02-2025 στο υποκατάστημα της εταιρείας στο 14ο χλμ Ε.Ο. Αθηνών Λαμίας στη Μεταμόρφωση, διαπιστώθηκε απαίτηση ή η είσπραξη υψηλότερου τιμήματος από αυτό που προκύπτει από την πληροφορία που παρέχεται στον καταναλωτή για ένα προϊόν, κατά παράβαση του άρθρου 2Β§9 της με αριθ. 91354/2017 Υπουργικής Απόφασης «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών» (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.) (Φ.Ε.Κ. 2983/τ.Β΄/30-08-17) όπως ισχύει. Για την παράβαση προβλέπεται διοικητικό πρόστιμο χιλίων ευρώ (€1.000,00) ανά κωδικό προϊόντος σύμφωνα με το άρθρο 2Ε§1 της ίδιας Υ.Α. σε συνδυασμό με το άρθρο 22 του ν.4177/13. Λόγω επανειλημμένης υποτροπής για την ίδια παράβαση εντός τριετίας το ποσό του επιβαλλόμενου τριπλασιάζεται.

Το Ινστιτούτο Καταναλωτών Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδας, δέχεται καθημερινά πάνω από 20 καταγγελίες για αυτό το θέμα, και για όλες σχεδόν τις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ που λειτουργούν στη χώρα μας, για το οποίο ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γ. Λεχουρίτης δεν έχει αποκλείσει να οφείλεται σε σκοπιμότητα και έχει ζητήσει όταν επιβάλλεται πρόστιμο μετά από καταγγελία το 20% να το λαμβάνει ο καταναλωτής. Στον Καναδά ο σχετικός κώδικας ορίζει ότι, όταν οι αγοραστές χρεώνονται υπερβολικά για ορισμένα προϊόντα που σαρώνονται στο ταμείο, δικαιούνται αποζημίωση το οποίο μεταφράζεται σε κάποιες περιπτώσεις σε δωρεάν παραλαβή του συγκεκριμένου προϊόντος. 

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Σεμινάριο cibumLEARNING: Προληπτική Επισήμανση Αλλεργιογόνων στα τρόφιμα Precautionary Allergens Labelling in food PAL Advanced Training Course

To cibum σας παρουσιάζει τo πρώτο σεμινάριο στην Ελλάδα με θέμα Προληπτική Επισήμανση Αλλεργιογόνων στα τρόφιμα / Precautionary Allergens Labelling in food

Καμπανάκι για τις παρενέργειες των φαρμάκων απώλειας βάρους: Οι αναφορές για ανεπιθύμητες ενέργειες αυξήθηκαν κατά 350%!

Φάρμακα GLP-1, όπως τα Ozempic, Wegovy και Mounjaro, βρίσκονται στο επίκεντρο προβληματισμού για την ασφάλεια των χρηστών
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα