Ο όρος «λιγότερο αλλά καλύτερο» είναι μια ρεαλιστική και σχετικά νέα προσέγγιση για την αντιμετώπιση των προκλήσεων βιωσιμότητας της κατανάλωσης και της παραγωγής κρέατος.
Η κατανάλωση περισσότερου κρέατος, η ύπαρξη λιγότερων -συγκεκριμένων- βακτηρίων στο έντερο και περισσότερων κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος στο αίμα, όλα συνδέονται με τη σκλήρυνση κατά πλάκας