Αν και το όφελος από την υψηλή πρόσληψη φρούτων και λαχανικών έχει αναφερθεί στο παρελθόν, λίγες μελέτες έχουν επικεντρωθεί σε ενήλικες ηλικίας 45+ ή συγκεκριμένα σε διδύμους.
Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ το σημαντικότερο κανάλι λιανικής πώλησης οπωροκηπευτικών, είναι οι λαϊκές αγορές ενώ τα περιθώρια κέρδους για τους εμπλεκόμενους είναι χαμηλά.
Το cibum υπέβαλε επίσημη καταγγελία στον ΕΦΕΤ και αναφορά στα Lidl, ζητώντας απαντήσεις για το τι περιέχουν τα σοκολατάκια που ανακλήθηκαν και καταναλώθηκαν από παιδιά.